LALELE, LALELE - prima premieră a anului la MACAZ
CinePOLSKA – filme poloneze la București
PEOPLE OF ROMANIA se lansează la galeria Simeza
All Stars For Outernational
La drum cu tata, un road movie plin de candoare, din 3 februarie în cinematografe

WWF-România caută un vizual creativ pentru tricoul oficial Earth Hour

de veiozaarte  |  11 februarie, 2013  |  0 comentarii

WWF-România lansează concursul „ Fă un tricou care să lumineze pe întuneric”. Concursul face parte din campania Earth Hour 2013 (Ora Pământului) organizată de WWF-România. Anul acesta sărbătorim Earth Hour pe 23 martie, la ora locală 20.30, prin stingerea luminilor în intervalul 20:30-21:30. Cu această ocazie, dorim să îmbrăcăm straie noi și să facem cunoscut întregii comunități Earth Hour din România, dar și din străinătate, talentul unui artist român la început de carieră.

poster-WWF-tricoul-Earth-Hour610

Ce se cere?

Un desen care să facă trimitere într-un mod original și inedit la esența Earth Hour – Fiecare dintre noi poate schimba lumea. Creativ, dar nu neinteligibil. Ingenios, dar ușor de înțeles. Și care să te facă să îl porți și după 23 martie.

Cu text, fără text, colorat, monocromatic, abstract, figurativ – aveți libertatea de a vă exprima așa cum vreți. E un concept generos și vesel. Dar vine și cu câteva restricții:

       nu se trece data de 23 martie pe tricou

       nu se folosesc nuanțe, ci numai culori pline. Maxim 6

       nu este acceptată utilizarea de motive pornografice

       sau  aluzii la vicii precum fumat, alcool sau droguri

       sau utilizarea, în mod batjocoritor, de elemente sau motive religioase.

Ce facem cu desenul

Îl imprimăm pe un tricou negru, cu ajutorul partenerului Green Cat. Acesta va fi tricoul oficial Earth Hour și va merge la vânzare. Fondurile strânse vor fi utilizate pentru proiectele de conservare derulate de WWF în România. Apoi, pe 23 martie, toți invitații la evenimentul oficial Earth Hour si tot staff-ul WWF vor purta tricoul.

Durata concursului

       înscriere, prin trimiterea lucrării: 11 februarie 2013 – 22 februarie 2013

       evaluare: 25 februarie 2013 – 26 februarie 2013

       anunțarea câștigătorului: 27 februarie 2013

În ce format și unde se trimit lucrările

Scanate, pe mail, la adresa office@nullwwfdcp.ro. Autorul desenului câștigător va fi invitat la finalul concursului la sediul WWF-România pentru a cunoaște echipa și pentru a aduce lucrarea, în original. Dar și pentru o scurtă sesiune de autografe.

Atenție: lucrarea trebuie să fie însoțită de un scurt bio al autorului.

Nu se acceptă înscrierea în concurs a mai mult de o lucrare per participant.

Cine jurizează

Echipa Earth Hour din cadrul organizației WWF-România și echipa de creație din cadrul agenției Headvertising.

Premiul

Autorul tricoului câștigător primește un internship în departamentul de creație al agenției Headvertising.

Regulamentul concursului, formularul de înscriere, precum şi alte detalii legate de competiţie sunt disponibile pe website-ul oficial al campaniei: www.ora-pamantului.ro.

Earth Hour, cea mai mare mișcare de mediu din istorie

De la an la an, mişcarea Earth Hour, iniţiata şi coordonată la nivel global de WWF, capătă proporţii din ce în ce mai mari, cucerind sute de milioane de oameni şi inducând totodată sentimentul de apartenenţă la o comunitate. Evoluţia spectaculoasă pe care a cunoscut-o mişcarea, de la prima ediţie din 2007 cu un singur oraş participant (Sydney) şi până în prezent, cu o participare a peste 6500 de oraşe din 153 de ţări, a demonstrat că aproape 2 miliarde de oameni din întreaga lume îşi doresc să facă ceva concret pentru mediul înconjurător. Mai mult, de-a lungul timpului, ei şi-au împărtăşit în mod voluntar poveştile, ideile şi planurile de acţiune în beneficiul naturii, arătând că le pasă si că vor să se dedice mai mult acestei cauze. Earth Hour a devenit astfel un simbol important al unui angajament mult mai complex decât ceea ce presupunea evenimentul la început – stingerea luminilor pentru o oră.

Partenerii care s-au alăturat până acum campaniei Earth Hour din acest an sunt: Antena 3, Europa FM, Green Cat, Headvertising, Romania Green Building Council, Asociația Greenitiative și Asociația Ecoteca.

Mai multe detalii despre campanie puteţi citi pe site-ul oficial Earth Hour România: www.ora-pamantului.ro.

Pentru a afla noutăţi despre campania internaţională accesaţi pagina www.earthhour.org

EVENIMENTE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *